امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

ضربان قلب ما,امیرعلی

ماه چهارم تولد عسل

1390/10/22 19:57
نویسنده : مامان عسل
763 بازدید
اشتراک گذاری

   

 زیبادنیای زیبا

 

سلام عزیز دلم. خیلی وقت بود سراغ وبلاگ نیومده بودم.آخه اینقدر فاصله افتاد که دیگه جرات سرزدن را نداشتم. اما دیگه گفتم به جای قصه نوشتن وطولانی مطلب نوشتن،بیشتر عکس بذارم.آخه بابا رضا میگفتن حوصله ام سررفت از بس طولانی نوشته بودی! 

از جمله عکس های قشنگی که گل پسر همون اوایل ازت گرفتم این عکس با حوله حمومه که خنده قشنگی کردی!

این عکس را علی خاله عفت با ذوق تمام گرفته که شما هم زیادی از خودت ذوق در کردی وبا بادکنکی بر لب به استقبالش رفتی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهور
3 آذر 90 11:58
عزيزم تقريبا هم سن ماهور مني لينكت ميكنم هميشه ببينمت
شمیسا
18 آذر 90 22:47
سلام خاله زینب . عمرا اگه منو بشناسین! خودمم قصد ندارم بگم کی هستم تا شما حدس بزنین ، اگه وبلاگ منو به خاله عفت نشون بدین میتونن بفهمن من کیم چون یکی از متن هامو که تو وبلاگمه براشون خوندم ولی لطفا این کار رو نکنید و سعی کنید خودتون حدس بزنید که البته کار سختی هم نیست و میدونم وقتی بیاید وبلاگم منو با اسم خودم صدا میکنید! راستی این آقا امیرعلی شما خیلی ناز تشریف دارنا ما خیلی براشون ذوق کردیم! منتظرم که یه سر بهم بزنید . فعلا خداحافظ
معصومه
19 آذر 90 15:47
سلام عزیزم من تازه وبلاگتو دیدم خیلی خوب بودوبه این حسن سلیقه مامانت آفرین می گم که تمام خاطرات را برات ثبت کرده خوش به حالت با این مامانت من هم یه جورا یی خالت هستم برات آرزوی سلامتی و خوشبختی می کنم . دوستدارت خاله معصومه امیدوارم خیلی زود از نزدیک ببینمت
شمیسا
21 آذر 90 14:55
سلامی دوباره به خاله زینب ....من هنوزم منتظرم منو بشناسینا! خوب یکم حدس بزنین دیگه کار سختی نیست که ! شما که تا اینجا میاین یکمم فکر کنین حدس بزنین من کیم ، نتونستین تو وبلاگم بگین تا نشونی بدم!!!منتظرم


حانیه جون!خاله تویی؟ از محبتهات که سرازیر وبلاگ امیرعلی شده حدس زدم و البته از اینکه من خاله زینبم و خاله عفت خاله جفتمون!درست حدس زدم یا نه؟؟؟؟
حانیه
22 آذر 90 17:45
به به سلااااااااااااام خاله زینب . بله بله درست حدس زدین گفتم که کار سختی نیست!
زینب
22 آذر 90 22:46
سلام زینب جون خیلی از این وبلاگ و از نوشته هات خوشم اومد ایشالا تا ازدواج امیر علی ادامه بدی!!!!!!!!!!!
فاطمه
29 آذر 90 18:00
سلام به خاله زینب عزیز. نینیتون خیلی ماهه وجیگر خیلی خیلی نازه


سلام فاطمه جون.ماهی از خودته جیگر!
ناشناس
25 فروردین 91 16:07
اولین سالگرد تو همراه با عطر بهاری دل ما را بهاری می کند. ان شاء الله زیر سایه رحمت الهی همیشه آرام باشی. تو آرام جان پدر و مادرت هستی.[

عزیز دلمی.هرکه هستی و هرکجایی.ممنونتم که سالگرد تولد گل مارا تبریک گفتی. امیرعلی هم دوست داره